මුස්ලිම් ව්‍යාප්තවාදය ඇත්තට ම මොන තරම් භයානක ද? සංතතික දත්ත ඇසුරින්

ලංකාවෙ එක් එක් කාල වල බෞද්ධ ගහනය, (බෞද්ධ + මුස්ලිම්) එකතුවෙ හි %ක් වශයෙන් :


1881 : 89.57%

1891 : 89.85%

1901 : 89.70%

1911 : 90.70%

1921 : 90.15%

1931 : 90.22%

1946 : 90.77%

1953 : 90.58%

1963 : 90.63%

1971 : 90.45%

1981 : 90.17%

2012 : 87.88%


මේක බොහොම අවදානම් තත්වයක්. මොකද, මේ වගුවෙන් පේන විදිහ ට ලංකාවෙ මුස්ලිම් ගහනය වැඩි වීම, බෞද්ධ ගහනය වැඩි වීම ට වඩා වේගවත් වෙලා තියනවා 1963 ඉඳන් එක දිගට ම.


පහත ගණනය කිරීම බලන්න. මෙතන t කියන්නෙ, ලංකාවෙ බෞද්ධ ගහනය සහ මුස්ලිම් ගහනය සමාන වෙන අවස්ථාව.


14,272,057(1.387^t)=1,967,523(1.754^t)

=>7.253=1.265^t

=>10^0.8606=10^0.1021t

=>t=0.8606/0.1021

=>t~=261


2012+261=2273


ඒ කියන්නෙ, 2273 වෙද්දි, ලංකාවෙ බෞද්ධ ගහනය යි මුස්ලිම් ගහනය යි සමානයි.


හැබැයි මෙහෙම වෙන්නෙ, මුස්ලිම් %වැඩි වීම ත් එක්ක සිදු වන ප්‍රචණ්ඩ ක්‍රියා, ආදරජිහාද්, භූමිජිහාද්, ආර්ථිකජිහාද් එහෙම අත ඇරියා ම තමා(ඒ මොනවද කියල ඊළඟට පැහැදිලි කරන්නම්). ඒව ත් එකතු කළා ම, මේ අගය මීට වඩා අවුරුදු ගාණකින් අඩු වෙනවා.


 ආදරජිහාද් : මුස්ලිම් අය (බොහෝ විට පිරිමි අය; නමුත් දැන් දැන් ගැහැණු අය ත් කරන බව පේනවා) වෙනත් ආගම ක කෙනෙක් ට ආදරය කරන බව පෙන්නලා, රවට්ටගෙන, විවාහ කරගෙන, මුස්ලිම් ළමයි හදන්න දායක කරගැනීම. මේකෙන්, මුස්ලිම් ළමයි හදන්න පරම්පරා එකතු වෙනවා; වෙනත් ළමයි හදන්න ඉන්න පරම්පරා ඉවර වෙනවා.


මෙතන දි තව වැදගත් දෙයක් තමා, මුස්ලිම් පිරිමි අය ට විතරක්, නීත්‍යානුකූල ව එක පාර කසාද 4ක් කරන් ඉන්න පුළුවන්. ඉතින්, මුස්ලිම් කෙනෙක් ට පුළුවන්, තමන් ගෙ ආගෙමේ ගැහැණු 1කෙන යි, අනික් ආගම් වලින් ගැහැණු 3යි එක පාර කසාද බැඳලා තියාගන්න. ඒකෙන්, වෙන ආගම් වල අය ට බඳින්න ඉන්න ගැහැණු ප්‍රමාණය අඩු වෙනවා.


 ආර්ථිකජිහාද් : මුස්ලිම් අය සාමාන්‍යයෙන් දෙයක් මිල ට ගන්නෙ මුස්ලිම් කෙනෙක් ගෙන් ම විතරයි(දේපල, ඉඩම් ඇරුණා ම. ඒ ඇයි කියලා පස්සෙ කියන්නම්), අනික් ආගම් වල අය මුස්ලිම් අය ගෙන් දේවල් මිල ට ගත්ත ත්. මෙහෙම උපයාගන්න සල්ලි, මුස්ලිම් අය යොදවන්නෙ අනික් ආගමිකයන් ඉස්ලාම් වලට හරවගන්න, ඒ අය ට විරුද්ධ ව ත්‍රස්තවාදී වැඩ කරන්න එහෙම.


 වසංගතජිහාද් : මේක අලුත් එකක්. වසංගතයක් පැතිරෙන අවස්ථාවක් නම්, ඒ ප්‍රදේශයේ ඉන්න මුස්ලිම් අය, ඒ වසංගත රෝගය තමන් ට වැළඳුණා ම කරන්නෙ, හිතාමතා මුස්ලිම් නොවන අය ට ත් ඒක හැදෙන තැන ට වැඩ කරන එක. දැන් පහුගිය කොරෝනා කාලෙ, ලෙඩේ හැදුණු තරුණ වයසෙ මුස්ලිම් ගැහැණු/පිරිමි ඇවිල්ලා තිබ්බා, බෞද්ධ පිරිමි/ගැහැණු එක්ක ලිංගික සම්බන්ධතා පවත්වන්න සූදානමින්. ඕව ට අහු වෙන්න තරම් මෝඩ බෞද්ධ අය නිසා, අන්තිමේ තව අහිංසක බෞද්ධ අය කී දෙනෙක් අමාරුවෙ වැටෙන්න ඉඩ තිබුණා ද?


මේකෙ ම තව අදියරක් තමා මුස්ලිම් ලෙඩ්ඩු, අනික් ආගම් වල අය ට කන්න හදන කෑම වලට කෙල ගහන එක. මේකෙනුත් වෙන්නෙ අනික් ආගම්කාරයො අතර ට තව තවත් වසංගතය පතුරවන එක.


 භූමිජිහාද් : මුස්ලිම් අය, වෙනත් ආගමික පාර්ශ්ව වල ඉඩම් මිල ට ගත්තා ට තමන් ගෙ ඉඩමක් සාමාන්‍යයෙන් විකුණන්නෙ මුස්ලිම් කෙනෙක් ට ම විතරයි. මේකෙන් වෙන්නෙ, කාලෙ ත් එක්ක රටේ මුස්ලිම් ප්‍රජාව යටතේ පවතින ඉඩ % වැඩි වෙනවා; අනික් අය යටතේ පවතින ඉඩ % අඩු වෙනවා.


මෙහෙම මුස්ලිම් ඒකාධිකාරය ට යටත් වෙන ප්‍රදේශ වල ජීවත් වෙන මුස්ලිම් නොවන අය ට මුස්ලිම් අය නොයෙක් කරදර කරනවා. අන්තිමේ ඒ වගේ අය ට ත් වෙන්නෙ, මෙන්න මේ 3න් 1ක් තෝරගන්න.


1. ඉස්ලාම් අදහන්න

2. තමන් ගෙ දේපළ (සමහර විට ගැහැණු පවා) මුස්ලිම් අය ට විකුණලා හෝ නිකම් ම දීලා, පිට වෙලා යන්න

3. මැරෙන්න


ඔය 3න් 1ක් විතරයි.


මේක ලංකාවෙ වෙච්ච දෙයක් නෙවෙයි. ඒත් මම කියන්නම්.


1990 අවුරුද්දෙ ජනවාරි 19 වෙනිදා, ඉන්දියාවෙ කාශ්මීර නිම්න ප්‍රදේශයේ මුස්ලිම් අය, එහෙ හිටි හින්දු අය ට නිවේදනයක් නිකුත් කළා. ඒකෙන් කියවුණෙ, සරල ව "හැරෙන්න, (ගැහැණුන් අත් ඇරලා) පිටවෙන්න, හෝ මැරෙන්න" කියල යි.


ඊට පස්සෙ එහෙ ඇති වුණු කෝලහාල සහ ත්‍රස්ත ක්‍රියා නිසා, හින්දුන් ලක්ෂ ගාණක් මැරුණා; ඊට වැඩි පිරිසක් නිම්න භූමියෙන් පිට වෙලා ගියා.


අදට ත් ඉන්දියාවෙ ලක්ෂ ගාණක් කාශ්මීර හින්දුන් සරණාගතයො වශයෙන් ජීවත් වෙනවා, ඉන්දියාවෙ ම වෙනත් වෙනත් ප්‍රාන්ත වල.


හිතන්න, තමන් ගෙ රටේ ම තමන් සරණාගතයෙක් වුණා ම කොහොමද?


කාශ්මීරයෙ හින්දුන් ට වෙන ප්‍රාන්ත වල ට යන්න පුළුවන් වුණා ට, ඊට වඩා ප්‍රමාණයෙන් පොඩි ලංකාවෙ බෞද්ධයන් ට ඒක ට ඉඩක් නෑ; මොකද ලංකාව, කාශ්මීරය වගේ නෙවෙයි, මුහුදෙන් වට වෙලා තියෙන්නෙ.


එතකොට අපි ට වෙන්නෙ මුද ට පනින්න.


ඒ නිසා දැන් ඉඳන් ම කළ යුත්ත කරන්න මේ ප්‍රශ්නෙ ජයගන්න. නැත්නම්, ලංකාවෙ උපදින බෞද්ධයො දවස ක ලොකු අමාරුව ක වැටෙන බව මතක තියා ගන්න.

Comments

Popular posts from this blog

A letter to all Buddhists in the world from a concerned Buddhist

My Take on Inter-Dharma marriages (ie a Marriage Between Two Members of Two Dharmic Religions), and a Marriage Between a Dharmic Person and an Adharmic Person

A Few Timely Advises and a WARNING to All Buddhists in The World